Zwroty i reklamacje

Od początku kiedy istnieje firma B. Loves Plates mieliśmy 2 (słownie: DWA) zwroty towaru oraz kilka reklamacji (głównie wynikających z uszkodzenia towaru podczas transportu). Robimy wszystko żeby produkty, które trafiają do Twoich rąk były najlepszej jakości, wychwytujemy wszelkie wady produktu na etapie wprowadzania go do sprzedaży i staramy się zawsze jak najlepiej zabezpieczyć wszystkie produkty w paczce, aby bezpiecznie do Ciebie dotarły. Mimo wszystko wiemy, że czasem możesz się rozmyślić i wyrazić chęć ZWROTU lub zdarzy się przypadek, że zechcesz złożyć REKLAMACJĘ z jakiegoś powodu. To wszystko jest u nas jak najbardziej możliwe więc przed dokonaniem jednej z tych czynności zapoznaj się z panującymi zasadami.

Każdy zwrot czy reklamację rozpatrujemy indywidualnie w terminie do 14 dni roboczych.  Dlatego skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo jeśli masz jakiś problem ze swoim zamówieniem. Wyjaśnimy wątpliwości i razem na pewno znajdziemy jakieś dobre rozwiązanie abyś był zadowolona/y! Czekamy na Twój kontakt.

ZWROTY:

  • Klient posiada prawo zwrócenia towaru do 14 dni roboczych od jego otrzymania bez podania przyczyny, o ile produkt nie został w żaden sposób użyty (płytka, lakier, stempel, itd) czy rozpakowany (dotyczy produktów, które po otwarciu nie są już pełnowartościowym produktem – np. ściągnięcie niebieskiej folii z płytki lub odkręcenie i użycie lakieru).
  • Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
  • Zwracane produkty powinny być bezpiecznie zapakowane, aby nie uległy zniszczeniu w transporcie (najlepiej w tym samym pudełku, w którym zostały wysłane).
  • Koszt przesyłki zwracanych produktów pokrywa Kupujący.
  • Przesyłki wysyłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.

REKLAMACJE:

  • W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia szczegółów.
  • Jeśli produkt jest uszkodzony (w transporcie lub jest to wada fabryczna, której nie udało się nam wychwycić) można go bez problemu wymienić na nowy egzemplarz.
  • W przypadku reklamacji to Sprzedający pokrywa koszty wysyłki i ewentualnego zwrotu reklamowanego towaru.
  • Reklamację uszkodzonego produktu należy zgłosić od razu po odebraniu paczki lub niedługo po tym czasie.
  • Reklamacje produktów, które zostały mechanicznie uszkodzone z powodu niewłaściwego dbania o produkt (np. zła pielęgnacja i czyszczenie stempla) czy po zużyciu jego części (np. lakieru) nie będą uznawane.
Shopping Cart