FAQ
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę pytań i odpowiedzi, które mogą rozwiać Twoje wątpliwości odnośnie zamówienia, płatności, wysyłki czy innych spraw. Jeśli jednak nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie – pamiętaj, że zawsze możesz się z nami skontaktować – wszystkie dane znajdziesz w zakładce Kontakt.
Ogólne
Wszystkie produkty znajdują się w zakładce Sklep oraz w poszczególnych kategoriach. Żeby dodatkowo wyszukać konkretnego produktu użyj wyszukiwarki na górze listy kategorii w zakładce Sklep.
Możesz do nas napisać maila na adres: [email protected] oraz zadzwonić na numer: +48 5 725 25 725. Jesteśmy także dostępni do kontaktu przez nasze media społecznościowe na Facebooku i Instagramie.
Zamówienie
Kod zniżkowy możesz wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku po lewej stronie, poniżej listy produktów. Po wpisaniu kodu zaakceptuj go różowym przyciskiem. Kod zniżkowy obowiązuje tylko na produkty nie objęte inną promocją.
Po złożeniu zamówienia przechodzi ono do realizacji, a następnym krokiem jest wysłanie go. Po aktualizacji zamówienia powinieneś dostać maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem nadania.
Zamówienie możesz śledzić po numerze nadania.
Paczkomaty Inpost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło – spróbuj w pierwszej kolejności skontaktować się z kurierem (jeśli wg śledzenia paczka jest już w doręczeniu). Jeśli nie udało się ustalić losów przesyłki – wtedy skontaktuj się bezpośrednio z nami.
Niezwłocznie po zauważeniu braku produktu/ów w paczce lub całkiem pomylonego zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Doślemy brakujące produkty na nasz koszt!
Jeśli produkt/y w paczce zostały uszkodzone podczas transportu (wskazuje na to np. zgniecione pudełko) – spisz protokół szkody w obecności kuriera. W innym przypadku skontaktuj się z nami mailowo (najlepiej dołącz zdjęcia) lub telefonicznie, a na pewno jakoś rozwiążemy sprawę.
Moje konto
Nie musisz zakładać konta żeby zrobić zamówienie w naszym sklepie! Wystarczy, że podasz wszystkie dane adresowe i do rozliczenia podczas składania zamówienia.
Regulamin naszego sklepu znajdziesz w stopce na samym dole strony, na stronie z zamówieniem oraz bezpośrednio pod linkiem tutaj.
Politykę Prywatności naszego sklepu znajdziesz w stopce na samym dole strony lub bezpośrednio pod linkiem tutaj.
Wysyłka
Koszt wysyłki zamówienia w naszym sklepie uzależniony jest od wyboru konkretnego sposobu dostawy. Koszt wacha się od 14 do 15 zł.
Standardowy czas oczekiwania na zamówienie to 1-3 dni robocze po zakupie. Produkty drukowane na zamówienie (koszulki, torby, fartuszki) mają 14 dniowy czas realizacji (zazwyczaj drukujemy je dużo szybciej). Jeśli produkt objęty jest przedsprzedażą to czas wysyłki może być wydłużony.
Oferujemy wysyłkę naszych produktów za pośrednictwem Paczkomatów Inpost lub kurierem DPD. Więcej o metodach wysyłki znajdziesz tutaj.
Oczywiście! To nasz ulubiony sposób wysyłki więc bardzo zachęcamy Cię do skorzystania właśnie z Paczkomatów – to bardzo prosty, szybki i wygodny sposób dostawy.
Każde zamówienie wysyłamy w kartonowym pudełku. Lakiery zabezpieczone są dodatkowo folią bąbelkową, a wolną przestrzeń w paczce wypełniamy specjalnym ekologicznym wypełniaczem. Całość zaklejamy taśmą.
Płatności
Posiadamy możliwość płatności za pośrednictwem dwóch systemów płatniczych – PayNow i Przelewy24. W każdym z tych systemów możesz zapłacić Blikiem, kartą kredytową lub logując się bezpośrednio do swojego banku. Obsługujemy również płatności przez systemy GPay i ApplePay. Posiadamy również opcję płatności przy odbiorze zamówienia. Szczegółowe informacje o płatnościach na naszej stronie znajdziesz tutaj.
Jeśli wystąpił problem z płatnością odczekaj kilka minut i spróbuj ponownie. Jeśli dalej problem występuje – skontaktuj się z nami. Być może zajdzie również konieczność skontaktowania się z Twoim bankiem.
Oczywiście! Wybierz odpowiednią opcję w sekcji wysyłki w koszyku podczas składania zamówienia.
Stemplowanie
Proponujemy zacząć od zapoznania się z naszym tutorialem gdzie szczegółowo opisujemy i pokazujemy jak stemplować. Instrukcję znajdziesz tutaj. Na początku wybierz podstawowe produkty potrzebne w stemplowaniu – płytkę, lakier do stempli, stempel i zdrapkę. Zacznij od prostych wzorów pamiętając o technice i szybkości stemplowania. Pamiętaj, że trening czyni mistrz – do dzieła i powodzenia!
Nie ma takiego problemu w stemplowaniu, na który nie znalibyśmy rozwiązania! Jeśli masz jakikolwiek problem ze stemplowaniem to w pierwszej kolejności sprawdź czy na pewno wykonujesz wszystko wg naszej instrukcji. Jeśli to dalej nie działa – skontaktuj się bezpośrednio z nami – mailowo, telefonicznie, przez media społecznościowe – jak tylko Ci wygodnie. Na pewno pomożemy!
Sprawdź czy na pewno wszystkie kroki w stemplowaniu wykonujesz poprawnie. Jeśli wszystko co robisz zgadza się z naszą instrukcją, a wzory dalej się nie odbijają – skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc i rozwiązać Twój problem!
Dookoła siebie! Inspiracją do tworzenia paznokci może być dosłownie wszystko. Jeśli jednak chcesz zobaczyć konkretne wzory lub kolory już na paznokciach w gotowej stylizacji – zajrzyj na naszego Instagrama lub Facebooka – znajdziesz tam ogrom super inspiracji (pamiętaj żeby sprawdzić również nasz hasztag #BlovesPlates).